Monday, September 12, 2011

The apartment

Äntligen har jag orken att lägga in lite bilder på min lägenhet. Den är inte helt färdig ännu, lite smågrejjer kvar bara. Men såhär ser den ut för tillfället.

Jag bor ju i en etta, så jag har ett kombinerat sovrum, vardagsrum och matsal.


Denhär tavlan jobbade jag på precis före jag flyttade. Jag klippte sönder alla målningar jag gjort i högstadiet och några från gymnasietiden och limmade ihop dem till en ända tavla. Meningen att det ska vara ett hjärta i mitten, men de syns inte så bra.


En mysig liten sovalkov.


Dehär böckerna fick äran att komma med till kulturstaden. Mat och mode, kan de bli bättre? (nej.)

4 comments:

Josefin Thors said...

urmysigt ju! ;D

Unknown said...

så himla mysigt! mmmm, leilas a piece of cake...dregel...

Noora said...

hej mia! när bjuder du på kaffe? ;)

Mia said...

Noora du är välkommen när som helst! Johanna och jag diskutera att vi sku måst hitt på nåt på lördag! E du ledig? Förfest/kaffe/mys hos mig?