Sunday, October 9, 2011

NETS project

Jag tänkte dela med mig av några bilder från vårt senaste projekt "nets" som vi hållit på med i ett par veckor. Eller ja, jag kan inte påstå att jag varit så värst aktiv i dethär projektet, eftersom att jag blev sjuk redan i början av projektet och sen åkte på resa till Düsseldorf..hrm. Men de andra gruppmedlemmarna gjorde ett bra jobb och slutresultatet blev super ;)

Det är naturligt för föräldrar att försöka skydda sina barn från skada. Vissa föräldrar däremot går för långt i deras försök att skydda sina barn från omvärlden. De låter dem inte leka ute, för de kan bli stuckna av ett bi, eller låter dem inte träffa vänner, för de har dåligt inflytande. Föräldrarna menar väl, men vad som händer är att barnen växer upp så skyddade och oerfarna, att när det är dags för dem att klara sig på egen hand, så är de inte förberedda.

Här är vår grupp, happy faces :D


The process.




The final artwork.



1 comment:

Mami said...

Stackars liten i fönstret :((